Veel gestelde vragen

Account

Gemakkelijk kun je via de website je wachtwoord opnieuw opvragen als dat nodig is, ga naar deze link en wij sturen je opnieuw een wachtwoord toe zodat je weer toegang hebt tot de website.

Met een account kun je beter inzicht krijgen op de website, zo zie je meer dan een normale bezoeker. Ook moet je een account hebben om je te bewijzen dat jij het bent. Via een account kun je ook een ticket aanmaken voor je vraag over een product of om een wijziging door te voeren.

Algemeen

Ja eigenlijk wel, tenzij dat jij aangeeft in ons klantenpaneel dat jij dat niet wilt. Door advertentie inkomsten kunnen je kosten omlaag gaan die jaarlijks moet betalen aan je hosting en domeinnaam. Mocht je website niet voldoende bezoekers trekken dan betaal je gewoon de kosten die je anders ook moet betalen.

Ja zeker, wij kunnen jouw product laten bedrukken echter zijn we zelf geen drukkerij dus zullen we een externe drukkerij voor je opzoeken. Wij adviseren je om zelf opzoek te gaan naar een drukkerij. Mocht er iets verkeerd zijn aan jouw drukwerk, dan zijn wij niet aansprakelijk en heb je geen recht op een vergoeding!

Verzoeken willen we via het ticketsysteem ontvangen wegens de drukte die we op dit moment hebben. Via dit systeem worden de verzoeken verwerkt die het eerste zijn binnengekomen. Via de mail wordt meestal de nieuwste mail boven aangezet hierdoor raken wij het overzicht kwijt en willen we iedereen zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Via ons ticketsysteem kun je een wijziging aanvragen aan je website of andere dienst die je bij ons afneemt. Selecteer bij categorie de juiste afdeling. Zodra er dan een medewerker aanwezig is zal deze verzoek verwerkt worden. Je krijgt op het ticketsysteem ook weer een melding van de medewerker dat er aangewerkt zal worden.

Load More