FAQ Category: Algemeen

Waarom betaal ik een vergoeding

Omdat er veel onderhoud aan een website moet worden uitgevoerd betaal je standaard een vergoeding, jawismedia heeft deze diensten ingekocht en wij moeten daarvan ook een gedeelte betalen. Voor de nieuwe klanten die een website bij ons afnemen zijn de kosten al inbegrepen. Wanneer betaal ik deze vergoeding ? Elke jaar worden opnieuw de kosten …

Waarom betaal ik een vergoeding Lees verder »

Kunnen jullie mij helpen met het bedrukken van mijn product?

Ja zeker, wij kunnen jouw product laten bedrukken echter zijn we zelf geen drukkerij dus zullen we een externe drukkerij voor je opzoeken. Wij adviseren je om zelf opzoek te gaan naar een drukkerij. Mocht er iets verkeerd zijn aan jouw drukwerk, dan zijn wij niet aansprakelijk en heb je geen recht op een vergoeding!

Waarom moeten verzoeken via het ticketsysteem?

Verzoeken willen we via het ticketsysteem ontvangen wegens de drukte die we op dit moment hebben. Via dit systeem worden de verzoeken verwerkt die het eerste zijn binnengekomen. Via de mail wordt meestal de nieuwste mail boven aangezet hierdoor raken wij het overzicht kwijt en willen we iedereen zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.