Archieven: FAQs

Kunnen jullie mij helpen met het bedrukken van mijn product?

Ja zeker, wij kunnen jouw product laten bedrukken echter zijn we zelf geen drukkerij dus zullen we een externe drukkerij voor je opzoeken. Wij adviseren je om zelf opzoek te gaan naar een drukkerij. Mocht er iets verkeerd zijn aan jouw drukwerk, dan zijn wij niet aansprakelijk en heb je geen recht op een vergoeding!

Waarom moeten verzoeken via het ticketsysteem?

Verzoeken willen we via het ticketsysteem ontvangen wegens de drukte die we op dit moment hebben. Via dit systeem worden de verzoeken verwerkt die het eerste zijn binnengekomen. Via de mail wordt meestal de nieuwste mail boven aangezet hierdoor raken wij het overzicht kwijt en willen we iedereen zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Hoe vraag ik een wijziging aan?

Via ons ticketsysteem kun je een wijziging aanvragen aan je website of andere dienst die je bij ons afneemt. Selecteer bij categorie de juiste afdeling. Zodra er dan een medewerker aanwezig is zal deze verzoek verwerkt worden. Je krijgt op het ticketsysteem ook weer een melding van de medewerker dat er aangewerkt zal worden.